hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سیستان و بلوچستان| پایان گروگانگیری ۲ میلیاردی کودک ۷ ساله در زاهدان

سیستان و بلوچستان| پایان گروگانگیری ۲ میلیاردی کودک ۷ ساله در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان گروگان‌گیری ۲ میلیارد ریالی پسربچه ۷ ساله در شهر زاهدان در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری گفت: ظهر روز یکشنبه مردی جوان هراسان با تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره آدم‌ربایی در خیابان امام خمینی (ره) شهر زاهدان را اعلام و بلافاصله تیمی ویژه از مأموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی اظهارات فرد تماس‌گیرنده که پدر فرد ربوده‌شده است مشخص شد پسر ۷ ساله‌اش به نام الیاس مقابل منزلش با بچه‌های دیگر در حال بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید گروگان گرفته‌شده و آدم‌ربایان لحظاتی بعد با او تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ ۲ میلیارد ریال مطالبه کردند. سردار قنبری گفت: با توجه به اهمیت حفظ جان پسربچه ربوده‌شده، عملیات با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان توسط سه تیم از مأموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی به‌صورت نامحسوس و با پشتیبانی عملیاتی تیم‌های از مأموران انتظامی شهر زاهدان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، روانی بر روی سرنخ‌های کشف‌شده ساعت ۲۰: ۳۰ دقیقه همان روز در یک عملیات کاملاً حساب‌شده و هماهنگ یکی از آدم‌ربایان را در آخرین تماس با پدر کودک ربوده‌شده در حال مکالمه در خیابان آزادی شهر زاهدان در محاصره خود قرار دادند و او را دستگیر و پسربچه خردسال را به‌صورت صحیح و سالم رها کردند.


او عنوان کرد: در ادامه این عملیات متهم ۲۰ ساله در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده همدست خود را معرفی و تیم‌های عملیات ویژه پلیس قبل از فرار متهم از شهر زاهدان او را در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

سردار قنبری در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تأکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ‌کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، دارایی، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌کند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد